TDI nie chce odpalić

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gumixxxx
    Classic
    • 2012
    • 6

    TDI nie chce odpalić

    Zamieszczone przez Maicroft
    Jest coś takiego jak auta testowe w fabryce.

    Przykladowo, sklada sie auto kompletne, a testowane sa tylko fotele i drzwi. Auto nie jezdzilo


    Teoretycznie ma to isc na zlom, ale co sie dzieje z tym "na zlomie" to juz inna bajka. Kontakty na takie szroty sa dosc cenne

    Wiem, ze na allegro wystawia sie gosc co sprzedaje czesci do BMW, mozna praktycznie cale auta w czesciach kupic.
    Gdyby to było z jakiegoś testa, to by sprzedający miał nieco więcej niż tylko jeden silnik.


    Ma trochę gratów ale do ciężarówek ale to też jakaś zbieranina z jakiegoś warsztatu.
    Trafiło mu się coś, ale żeby to był taki rarytas to nie powiem.
    Czy jest to nowy?? Jak nie ma sterownika to nie sprawdzisz. Roczny czy dwuletni silnik może tak wyglądac po dobrym umyciu
    Poza tym jest to silnik bez osprzętu - alternator, rozrusznik i na bank docisk+sprzęgło musisz dokupić a to kolejne 1500pln.
  • panton
    Classic
    • 2010
    • 18

    #2
    TDI nie chce odpalić

    Witam wszystkich,proszę o pomoc. Jezdziłem po mieście i załatwiałem sprawy,potem postanowiłem pojechać na myjnie,zatrzymałem się przed myjnią i zgasiłem silnik,gdy miałem wjechać, samochód nie chciał odpalić,odpalił dopiero za trzecim razem.Potem palił za każdym razem aż do następnego dnia.Rano odpalił,pojechałem do pracy,po czterech godzinach postanowiłem podjechać do sklepu około 100 metrów, gdy wróciłem ze sklepu samochód już nie odpalił. Z holowałem go do pracy na drugi dzień, wyjełem akumulator ,w oczku było czarno więc go naładowałem i dolałem wody gdyż w jednej celi było jej mało.Po naładowaniu oczko nadal było czarne więc go podłączyłem i odpaliłem z pomocą prostownika na rozruchu i samochód znowu zaczął palić.Po dwóch dniach spojrzałem na oczko akumulatora i było zielone aż do tej pory, więc się ucieszyłem bo już myślałem że jest po aku. a kupiłem je 2,5 roku temu.Następnego dnia odpalam rano bez problemu,podjeżdżam do sklepu około 200 metrów,wracam ze sklepu a on znowu nie pali,odpalił gdzieś za 6 razem.Dzisiaj rano sprawdziłem świece jedna była niesprawna to ją wymieniłem, silnik był zimny odpaliłem za pierwszym razem ,chwile pochodził zgasiłem i już nie chciał odpalić.Mam wrażenie że silnik nie kręci tylko dziwnie wyje przy odpalaniu,jakby rozrusznik nie kręcił.Pozdrawiam i dziękuje.

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Może pada ci rozrusznik, u mnie było podobnie,raz odpalał od pierwszego,a innym razem musiałem kręcić go dłużej. Więc wybrałem się do speca po wizycie u elektryka wszystko wróciło do normy palił za pierwszym razem.A kiedy wymieniałeś filtr paliwa :?:
      Mój kolega ma golfa IV tdi i też borykał się z kiepskim rozruchem,wymieniliśmy filtr paliwa i jest ok pali od pierwszego.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • panton
        Classic
        • 2010
        • 18

        #4
        Filtr paliwa wymieniałem z 1,5 roku temu

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Zamieszczone przez panton
          Filtr paliwa wymieniałem z 1,5 roku temu
          Szkoły sa różne albo przy okazji wymiany oleju albo po 30 kk
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • xplo
            Ambiente
            • 2010
            • 221

            #6
            A czy przypadkiem klapa gasząca od nagaru się nie przycina :roll: ?? Znam to z autopsji wystarczy ruszyć paluchem jeśli zatrzyma się w pozycji zamkniętej (można powiedzieć przyklei do nagaru) i odpali. Nie twierdzę, że to jest przyczyną u Ciebie ale można spróbować.

            Komentarz

            • panton
              Classic
              • 2010
              • 18

              #7
              Tak to morze być nagar, zaraz pójdę to sprawdzić i odpiszę.[/hide]

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                W tym golfie kolega wymieniał filtr w czerwcu tego roku zrobił na nim jakieś 20 tyś.
                Ja wymieniam co rok,a w roku robię 30 tyś
                Sprawdź jak duży jest pęcherzyk powietrza na przewodzie paliwowym,jeśli jest 1-2 cm to jeszcze mieści się w normie
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                • panton
                  Classic
                  • 2010
                  • 18

                  #9
                  Zimnego LECHA dla 'Drive' tak to jest nagar, czy można go wyczyścić ,czy w tej sytuacji jest do wymiany, bo cały czas się zacina.

                  Komentarz

                  • endryu
                    RS
                    • 2006
                    • 3778
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez panton
                    Zimnego LECHA dla 'Drive' tak to jest nagar, czy można go wyczyścić ,czy w tej sytuacji jest do wymiany, bo cały czas się zacina.
                    raczej dla xplo, (patrz uważnie). Najpierw trzeba zdemontować i wyczyścić. Na wymianę jest czas.
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz

                    • xplo
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 221

                      #11
                      Zamieszczone przez panton
                      Zimnego LECHA dla 'Drive' tak to jest nagar, czy można go wyczyścić ,czy w tej sytuacji jest do wymiany, bo cały czas się zacina.
                      Czyść ja czyściłem WD na szmatę i szorowałem ręką. Warto zdemontować i dokładnie wyczyścić a jak nie to zdjąć wąż i też idzie (ja tak robiłem) http://uznam.net.pl/~mattpl/SNV10732.JPG .

                      Komentarz

                      • panton
                        Classic
                        • 2010
                        • 18

                        #12
                        Dzięki 'Drive'

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3778
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          panton, patrz na opis przy avatarze. Bo w danym temacie może być wielu Drive
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • sebu
                            L&K
                            • 2008
                            • 1304
                            • Octavia II (1Z3)
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            kolego panton, skoro podpowiedź kolegi xplo, była trafna to powinieneś kliknąć ikonkę pomógł
                            Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                            jak pomogłem to daj punkcik
                            sprzęgło od G 60

                            Komentarz

                            • panton
                              Classic
                              • 2010
                              • 18

                              #15
                              Sory chłopaki już kumam.Oczywiście podziękowania dla [xplo ]. dzięki

                              Komentarz

                              • mirper
                                Drive
                                • 2010
                                • 87

                                #16
                                U mnie było podobnie w zeszłym tygodniu :evil:
                                szewskiej pasji mozna bylo dostać, bo raz zapalił a raz nie...
                                myślałem, że to akumulator, potem paliwo (wymiana filtra) i dalej się zacinał

                                skończyło się holowaniem pojazdu do ASO i tam Pan dotknął palcem i autko odpalił (potem znów nic)

                                zapchany nagarem zawór EGR - tsk mi powiedziano
                                koszty spooore, ale grunt że już działa
                                pozdro

                                Komentarz

                                • sebu
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1304
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  panton, jeśli chcesz napisać kogoś nik (pseudonim na forum ) to wystarczy jak klikniesz na niego i automatycznie pojawi się w szybkiej odpowiedzi
                                  Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                  jak pomogłem to daj punkcik
                                  sprzęgło od G 60

                                  Komentarz

                                  Pracuję...